چه کسانی از بازاریابی عصبی بهره می برند؟

نورومارکتینگ به بازاریاب ها کمک می کند تا تبلیغات اثرگذار و جذاب تر بسازند. این نه تنها برای برند بلکه برای کسانی که آگهی ها را تماشا می کنند مفید است.

مردم روزانه در معرض صدها بلکه هزاران آگهی تبلیغاتی قرار می گیرند٬ بنابراین ساختن تبلیغات اطلاع رسان تر٬‌ از نطر احساسی لذت بخش تر و سودمند تر می تواند تجربه ی مشتری با برند را مدت ها قبل از این که تصمیم به کند بهبود ببخشد.

با افزایش تقاضای محققان برای راهکارهای سنسورهای زیستی قابل حمل که بدون این که آزار دهنده باشند داده ی دقیق فراهم کنند٬‌ تولید کننده های دستگاه ها نیز می توانند از نورومارکتینگ بهره مند شوند. و با افزایش تعداد برند هایی که از فواید تحقیق در بازاریابی عصبی آگاهی دارند٬‌ تقاضا تنها بیشتر خواهد شد.

 

منبع:وب سایت تینگوتیم


NeuroMarketing برند ,کسانی ,بازاریابی عصبی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

...نرم و آهسته بیا!!! جهان ما شکلاتی‌ها مجله اینترنتی باران حرفهایی هست برای گفتن... مسجد امام حسن عسکری (ع) دزفول اکادمی والیبال سپاهان طلایی هر چی که بخوای اسین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.