همه‌ی ما در نهایت از طریق مغز و سیستم عصبی‌مان تصمیم‌گیری می‌کنیم. تصمیمِ اینکه توجه‌مان را به پیام ِکدام تبلیغ معطوف کنیم، کدام محصول یا خدمات را اری کنیم و یا حتی چه محصولی را دوست بداریم.

نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی دانشی میان‌رشته‌ای و نوع جدیدی از بازاریابی است که در آن رشته‌هایی مانند علوم مغز و اعصاب، روان‌شناسی، مدیریت و حتی هنر به هم پیوند می‌خورند. در این دانش، واکنش‌های مغزی مصرف‌کننده به هنگام مواجهه با محرک‌های بازاریابی- همانند تبلیغات، محصولات موجود، محصولات جدید و غیره- مطالعه و اندازه‌گیری می‌شود. هم‌چنین از روش‌هایی مانند ردیابی چشم (eye tracking) برای تشخیص کانون توجه و نیز سنسورهایی به‌منظور سنجش تغییرات حالات فیزیولوژیکی فرد استفاده می‌گردد، این حالات شامل ضربان قلب، تعداد تنفس و پاسخِ گالوانیک پوست شخص است (روش biometrics). هدف از انجام تمامی این اقدامات آن است که نحوه‌ی تصمیم‌گیری مشتریان و قسمت‌های مرتبط با آن در مغز و رفتار مصرف‌کننده مورد مطالعه قرار گیرد تا براساس آن‌ها استراتژی‌ها بهینه‌سازی شوند.

پژوهشگران و متخصصان ما در تیم نورومارکتینگ آیینه تهران ویژن در این زمینه ارائه‌دهنده‌ی خدمات زیراند:

استفاده از ابزارهای رصد عملکردهای شناختی انسان برای آنالیز رفتار و تعیین گلوگاه‌های طراحی اعم از خدمات و محصول

طراحی و اجرای آزمایش‌های رفتاری و عوامل موثر بر تصمیم گیری مشتریان

تحلیل محتوای گرافیکی و ارائه هیت‌مپ (Heat Map) از مناطق توجه مشتری

تحلیل محتوای گرافیکی و ارائه تحلیل مبتنی بر نظریه گراف‌ها برای بررسی و آنالیز رفتار مشتری

ارائه راهکارهای عملی برای بهینه‌سازی محتوا براساس نتایج به دست آمده از آزمایش‌ها

منبع:ayenehtehran.com


NeuroMarketing تحلیل ,ارائه ,رفتار ,بازاریابی ,نورومارکتینگ ,خدمات ,محتوای گرافیکی ,تحلیل محتوای ,آنالیز رفتار ,تحلیل محتوای گرافیکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

املاک کیان وُیاه دانلود | دانلود فیلم و سریال جدید همیشه بهار MRD Tools یاصاحب الزمان پاییزی سایت خرید ملک در ترکیه موسسه تخصصی نهال چاپخانه آراکس